Skip to main content
Broekman Shipping B.V.Vacatures

Broekman Shipping B.V. – Allround Medewerker Cargadoor

By 22 maart 2022No Comments

Home » Broekman Shipping B.V. – Allround Medewerker Cargadoor

VACATURE | 22 MAART 2022

Broekman Shipping B.V. – Allround Medewerker Cargadoor

Broekman Shipping bv is onderdeel van Broekman Logistics; een logistiek dienstverlener die wereldwijd actief is op het gebied van Forwarding & Shipping, Warehousing & Distribution en Breakbulk Terminals. Binnen onze organisatie is Broekman Shipping al meer dan 60 jaar een onafhankelijke multi scheepsagent en hebben we ons gespecialiseerd in het verschepen van containers, roll-on-roll-off (RoRo), high & heavy, breakbulk, droge bulk en speciale projecten.

 

Onze Shipping divisie bestaat uit 25 enthousiaste en ervaren collega’s. Binnen dit team zal jij als Allround cargadoor, samen met een collega, verantwoordelijk worden voor de behandeling van RoRo en Breakbulk lading en rapporteer jij aan de Manager Liner Department.

JOUW FUNCTIE:

Als Allround medewerker Cargadoor treed je op als aanspreekpunt voor de klanten en rederij. Hierbij weet jij de commerciële, operationele en customer service taken te vertegenwoordigen en ben jij dus verantwoordelijk voor de complete dienstverlening. Als Allround medewerker Cargadoor zal jij pro-actief klanten en prospects benaderen. Zal jij de tarieven onderhandelen met rederij en klanten en van hieruit offertes opmaken aan de klanten. Zodra het klantdossier is opgemaakt, de boeking is aangemaakt en operationeel is verwerkt, zal jij monitoren of de boekingen afgehandeld worden volgens de wensen van de klant en rederij. Tot slot zal je controle voeren op de calculatie van zeevracht en kosten voor afrekening door afdeling customer service aan klanten.

Als spin in het web tussen klanten, rederij, stuwadoors en andere partijen heb je een klantvriendelijke en commerciële instelling en kun je helder blijven communiceren in stressvolle situaties. Naast bovenstaande werkzaamheden zal je ook bezig zijn met het behandelen van claims, volgen van de marktontwikkelingen en van hieruit continu meedenken om onze kwaliteit van de dienstverlening intern en extern op niveau te houden en te verbeteren.

JOUW PROFIEL:
Voor deze rol dien je dienstverlenend te zijn en is het belangrijk om helder te blijven communiceren in stressvolle situaties. Daarnaast beschik je over….

  • Een scheepvaart gerelateerde opleiding (Coöordinator havenlogistiek / Manager havenlogistiek;
  • Ervaring in RoRo en Breakbulk is geen eis, maar is zeker gewenst;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent bekend met Microsoft office;

Tot slot zoeken we iemand met een flexibele instelling, dus geen 9 tot 5 mentaliteit, en is een afgeronde cursus Cargadoor 1 en/of 2 een pré.

WIJ BIEDEN:
Een afwisselende baan in een dynamische werkomgeving met leuke collega’s en volop mogelijkheden voor verdere persoonlijke ontwikkeling.  Daarnaast bieden wij:

  • Trainingen, opleidingen en cursussen om je zo te blijven ontwikkelen.
  • Een marktconform salaris;
  • Een gegarandeerde 13e maand;
  • 8,33% vakantiebijslag;
  • 27 Vakantiedagen;
  • Reiskosten;
  • Pensioenopbouw.
Geïnteresseerd?

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Peter van Duijl, Recruitment Manager, via 010-487 33 25 of door op onderstaande button te klikken.

IK WIL SOLLICITEREN

Leave a Reply

Close Menu