Skip to main content
Hapag-LloydVacatures

Hapag-Lloyd Rotterdam – Coordinator Customer Service Documentation

By 8 juli 2021september 29th, 2021No Comments

Home » Hapag-Lloyd Rotterdam - Coordinator Customer Service Documentation

VACATURE | 22 JULI 2021

Hapag Lloyd Rotterdam – Coordinator Customer Service Documentation

Voor onze Benelux organisatie zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste fulltime Coordinator Customer Service Documentation.

Hapag-Lloyd
Wij zijn een rederij met ongeveer 13.000 werknemers wereldwijd. Voor ons zijn communicatie en samenwerking essentiële begrippen in onze dagelijkse bedrijfsvoering. Wederzijds respect en eerlijkheid zijn van invloed op de sfeer binnen ons bedrijf, op klanten en bij onze collega’s.

Wie wij zoeken
Voor de positie van Coordinator Customer Service Documentation zoeken wij een collega die energie krijgt van klantencontact en onze Customer Service afdeling naar een hoger niveau kan tillen. Je werkt in een dynamisch team en de standplaats voor deze functie is Rotterdam.

WAT TOT JOUW TAKENPAKKET BEHOORT
  • De klant staat voor jou op nummer 1 en jij draagt hier dagelijks aan bij;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant;
  • Je gaat na of B/L instructies tijdig zijn ontvangen en verwerkt;
  • Je controleert of SWB’s tijdig zijn verstuurd;
  • Je controleert of OB/L tijdig zijn geprint en deze vrijgegeven zijn volgens kredietlijnen;
  • Je geeft uitleg aan klanten over het digitaal indienen van de B/L instructie en correcties;
  • Je stuurt de backoffice aan;
  • Je maakt de gewenste certificaten op voor de klant.
JOUW VRIENDEN EN FAMILIE OMSCHRIJVEN JOU ZO
  • Je bent extreem klantgericht en flexibel;
  • Je bent communicatief zeer sterk en gericht op samenwerking;
  • Je straalt zelfvertrouwen uit en durft verantwoordelijkheid op te nemen;
  • Je bent een echte teamspeler;
  • Je werkt nauwkeurig en bent analytisch aangelegd.
WAT BRENG JIJ MEE?
  • Je hebt minimaal MBO denk- en werkniveau en minimaal 2 jaar ervaring in soortgelijke functie of interesse in de scheepvaart;
  • Specialistische opleidingen in het vakgebied behorende bij de functie is een pluspunt;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je kan heel goed uit de voeten met de gangbare IT-systemen en applicaties.
WAT WIJ BIEDEN

Hapag-Lloyd kent een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling, een tegemoetkoming in je sportabonnement en een reiskostenvergoeding. De organisatie is in beweging en biedt veel kansen om jezelf te ontwikkelen, ook internationaal.

Geïnteresseerd?

Enthousiast geworden van deze vacature? Of wil je meer weten over deze functie? Neem contact op met Irene de Groot door op onderstaande button te klikken. Vragen? Bel +31 (0) 10 240-4444.

IK WIL SOLLICITEREN

Leave a Reply

Close Menu