Skip to main content
Fairway Shipping AgenciesVacatures

Fairway Shipping Agencies – Waterklerk

By 11 oktober 2021No Comments

Home » Fairway Shipping Agencies - Waterklerk

VACATURE | 7 OKTOBER 2021

Fairway Shipping Agencies – Waterklerk

Fairway Shipping Agencies is onderdeel van de Hudig & Veder groep. We zijn een bedrijf dat voor een (inter)nationaal klantenbestand wereldwijd transport over het water, de weg en via de lucht aanbiedt. Van kleine pakketjes tot bijzondere transporten. Hierbij ligt de focus op elk type bulkproduct, break-bulk en projectlading.

Fairway Shipping Agencies is een scheepsagentschap en logistiek dienstverlener en is dus de schakel tussen de wal en het schip. Fairway Shipping Agencies is gevestigd in Rhoon en is met name actief in de Nederlandse en Belgische zeehavens.
Wij zijn voortdurend op zoek naar de meest passende oplossing voor onze klanten. Onze kernwaarden deskundigheid, loyaliteit en efficiëntie staan hierbij hoog in het vaandel en vragen van onze klanten stellen wij centraal. Met ons dynamische en ervaren team bieden wij wat de klant zoekt, en meer.

Om ons bedrijf te laten groeien, zijn we altijd op zoek naar enthousiaste mensen die elke dag willen leren. Vandaag de dag is de logistieke markt dynamischer dan ooit, met grote veranderingen en kansen voor ons: nieuwe technologieën en IT, nieuwe klimaatregels, opkomende spelers in het veld en meer. Dit betekent dat we flexibel, visionair en innovatief zijn en moeten blijven. Om ons team van Fairway Shipping Agencies te versterken zijn wij op zoek naar een:

Waterklerk (m/v)

Wat ga je doen?

  • Je regelt allerlei zaken voor inkomende zeeschepen die voor onze opdrachtgevers havens in Nederland en België aanlopen. Denk hierbij aan: het regelen van aankomst en vertrek in de haven; zorgen dat er gebunkerd wordt; regelen van allerlei zaken rondom een bemanningswissel en het afhandelen van douaneformaliteiten.
  • Je hebt dagelijks contact met bemanning van schepen, klanten, stuwadoors, rederijen, surveyors, (internationale) lading belanghebbenden, transporteurs, agenten en de douane.
  • Je bent op kantoor werkzaam en bezoekt de schepen om zaken te af te stemmen / te regelen.
  • De werkzaamheden vinden 24/7 plaats. Er wordt volgens een rooster gewerkt, waarbij je periodiek ook in de avond en nacht werkzaam bent.

Jouw profiel?

  • Je hebt een relevante mbo-opleiding (minimaal niveau 3) afgerond, bijvoorbeeld Coördinator of Manager Havenlogistiek. Of je hebt de kennis en kunde opgedaan door relevante werkervaring.
  • Je bent gek op scheepvaart en vindt het leuk om iedere dag van alles te regelen voor onze klanten.
  • Je bent stressbestendig en hebt een professionele en klantvriendelijke instelling.
  • Je bent flexibel en denkt pro-actief mee met de organisatie en de klant.
  • Je bent niet bang om de telefoon op te pakken om dingen uit te zoeken en te regelen.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en schrift.
  • Je bent in bezit van het rijbewijs B.
  • Je bent bereid om relevante cursussen of opleidingen te volgen.
WAT BIEDEN WIJ

Een verantwoordelijke en afwisselende functie in een fijne werksfeer met leuke collega’s. Naast dat men zich vol inzet voor het werk, is er ook regelmatig tijd voor gezelligheid. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden bestaande uit onder andere:

  • Een marktconform salaris, passende bij je ervaringsniveau;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Auto van de zaak;
  • Laptop en mobiele telefoon;
  • De mogelijkheid om op termijn door te groeien binnen het team of de groepsorganisatie.
Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in deze uitdaging of wil je graag meer weten? Neem dan contact op met Jill ten Cate van de afdeling HR via telefoonnummer: 010-5066632 of solliciteer via onderstaande button.

IK WIL SOLLICITEREN

Leave a Reply

Close Menu